4STARGRILL

Recentebeoordeling


4 sterren uit 543 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij 4stargrill. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 19:41 Altijd lekker het eten
11 jun 2026 om 23:14 Altijd heerlijk eten!
6 jun 2026 om 3:21 Wat a most wonderful deliverer i met, Bless him
28 mei 2026 om 10:12 Eten heel droog en heel lang gewacht op eten terwijl er stond al klaar, meisje in Het restaurant was niet vriendelijk.
25 mei 2026 om 5:07 Super snel bezorgd en het was echt heerlijk vooral de zinger burger is echt een aanrader! tip het is lekker pittig maar wel eetbaar pittig. Bezorger was ook vriendelijk, het is alleen een beetje duur maar alles is duur tegenwoordig.
31 mrt 2026 om 7:45 goede verpakking, snelle bezorging. zeer veel smaak en goede vulling van de maag. zeer goed aan te raden, ongeacht voor of na werk.
23 mrt 2026 om 23:59 Het eten was lekker alleen hoe ze het in hebben gepakt kan niet de helft van me eten lag in de tas